Αν και οι μεταφορές των video games σε σινεμά και τηλεόραση μετρούν κυρίως αποτυχίες, τόσα τα στούντιο όσο και οι υπηρεσίες streaming εξακολουθούν να επενδύουν πάνω τους, ποντάροντας πολύ πάνω στο κοινό των gamers, που είναι ιδιαίτερα μεγάλο. Η νέα προσπάθεια αφορά το “BioShock”, το πολύ δημοφιλές video game της 2K Games. Το first-person shooter παιχνίδι κυκλοφόρησε το 2007 και γνώρισε μεγάλη επιτυχία, κάτι που οδήγησε στην κυκλοφορία δυο ακόμη εξίσου επιτυχημένων sequels.
“Η ιστορία εξελίσσεται σε ένα εναλλακτικό 1960, εκεί όπου ο Jack – ο επιζώντας ενός αεροπορικού δυστυχήματος – ανακαλύπτει την υποθαλάσσια πόλη Rapture, μια φουτουριστική πόλη που έκτισε ο επιχειρηματίας Andrew Ryan ως μια απομονωμένη ουτοπία. Η ανακάλυψη του ADAM, ενός γενετικού υλικού που δίνει υπερφυσικές δυνάμεις, προκάλεσε την ταραχώδη πτώση της πόλης και τη δημιουργία των τρομακτικών πλασμάτων που κατοικούν πλέον σε αυτήν.”
Σύμφωνα με το Deadline, τη σκηνοθεσία της μεταφοράς έχει αναλάβει ο Francis Lawrence (“The Hunger Games”, “Red Sparrow”), ενώ το σενάριο θα γράψει ο Michael Green (“American Gods”, “Logan”).
Αν και το δίδυμο των κύριων συντελεστών είναι αρκετά ικανό, αυτό που μένει να φανεί είναι το πως θα μετατρέψουν την υπερβολική πλοκή του βιντεοπαιχνιδιού σε ένα σενάριο που θα βοηθήσει στη δημιουργία ενός αξιόλογου φιλμ. Ένα μεγάλο πρόβλημα, που αποτελεί τον κύριο λόγο αποτυχίας των μεταφορών των video games στο σινεμά και την τηλεόραση, καθώς τα video games φτιάχνονται με σκοπό την αλληλεπίδραση με τον χρήστη τους, ενώ οι ταινίες και οι σειρές για εντελώς διαφορετικό λόγο…