Κριτική στο "Let Him Go" του Thomas Bezucha

0

"Βρισκόμαστε στην πολιτεία της Μοντάνα, κάπου στις αρχές της δεκαετίας του εξήντα, οπότε και ο σερίφης George Blackledge και η σύζυγος του Margaret θρηνούν την προ λίγων ετών απώλεια του γιου τους. Το βάρος που κουβαλάνε οι κεντρικοί ήρωες θα γίνει ακόμη μεγαλύτερο, καθώς η χήρα την οποία αφήνει πίσω ο γιος τους αποφασίζει να τους εγκαταλείψει, ακολουθώντας τον νέο της σύζυγο χωρίς να δώσει εξηγήσεις, παίρνοντας μάλιστα μαζί της και το μικρό της παιδί. Οι ενδείξεις γύρω από την αναπάντεχη φυγή του νέου ζευγαριού κάνουν την κατάσταση να φαίνεται εξαιρετικά ύποπτη, καθώς ο πατριός του εγγονού του George και της Margaret, είναι προσκολλημένος με τη μυστηριώδη οικογένειά του, η οποία κατοικεί στη Βόρεια Ντακότα και ζει υπό άγνωστες συνθήκες. Ξεκινώντας την αναζήτηση του εγγονού τους, το πρεσβύτερο ζευγάρι θα βρεθεί εντέλει αντιμέτωπο με την εν λόγω οικογένεια, που προσομοιάζει σε εγκληματική οργάνωση και έχει αναλάβει, επωφελούμενη την αδράνεια των τοπικών αρχών, με το «έτσι θέλω» την κηδεμονία του εγγονού τους…"

Κριτική στο "Let Him Go" του Thomas Bezucha

Δράση και ρεαλισμός είναι οι κύριες θεματικές εστίες του "Let Him Go", της νέας σκηνοθετικής απόπειρας του Thomas Besucha. Ο Besucha, (σεναριογράφος του "The Guernsey Literary and Potato Peel Pie Society") και έως πρότινος σκηνοθέτης «γλυκανάλατων» κομεντί (βλ. Monte Carlo), κάνει την έκπληξη, δομώντας το πιο “must” neo-noir western της εποχής που διανύουμε!

Κριτική στο "Let Him Go" του Thomas Bezucha

Ο τρόπος που αφηγείται ο Besucha την ιστορία των Margaret και George, εφορμάτε κατ’ αρχήν από την οδυνηρή «ανάμνηση» της απώλειας που βιώνει το τραγικό ζευγάρι (αν και όλα τα βλέπουμε να διαδραματίζονται στην οθόνη μας, την ιδία στιγμή που ξεκινάμε να παρακολουθούμε το φιλμ). Η «μνήμη» είναι έπειτα αυτή, που συνιστά την κινητήριο δύναμη της «δράσης» του φιλμ, που θα οδηγήσει το χαροκαμένο ζεύγος έως το κατώφλι μιας επικίνδυνης οικογένειας, που ζει μακριά από τον πολιτισμό και υπακούει σε μια μητριαρχική φιγούρα (Lesley Manville), η οποία θα τους αναγκάσει μέχρι και να δώσουν μάχη για τη ζωή τους.

Κριτική στο "Let Him Go" του Thomas Bezucha

Συνειδητοποιεί λοιπόν κανείς στο σημείο αυτό το πόσο προσεκτικά δομημένη είναι δραματουργία του φιλμ. Το ότι η μνήμη δηλαδή, είναι στην ουσία αυτή που κινητοποιεί τη δράση, είναι η μεγάλη «αλήθεια» που έχει συλλάβει και μας σερβίρει «απλόχερα» ο σκηνοθέτης.

Να σημειωθεί εδώ πως πλην της σωστής δραματουργικής δομής, το φιλμ πλαισιώνεται από τις εξαιρετικές ερμηνείες καθώς και τα απέραντα τοπία (κινηματογραφημένα στην Alberta του Καναδά), δομώντας ένα άξιο λόγου και θέασης, σύνολο!

Τέλος, αν και το όλο story του "Let Him Go", που υπογράφει ο ίδιος ο Thomas Besucha βασισμένος στην νουβέλα του Larry Watson, θα ξενίσει σε κάποιους ως αναχρονιστικό και παρακινδυνευμένο, οφείλουν οι ίδιοι να παραδεχτούν, πως αυτό δεν ξεφεύγει ποτέ από τα όρια του ρεαλισμού.

Το cast απαρτίζουν οι ηθοποιοί Kevin Costner, Diane Lane, Lesley Manville, Jeffrey Donovan, Kayli Carter, Booboo Stewart, Will Brittain.

Το "Let Him Go" κυκλοφορεί ήδη σε video on demand...

Δείτε το trailer:

7.5 Awesome
  • Σκηνοθεσία 7.5
  • Σενάριο 7
  • Ερμηνείες 8
  • Παραγωγή 7.5
  • Κριτική Χρηστών (3 Ψήφισαν) 5.7
Μοιραστείτε.

About Author

Λήδα Ειρήνη Αδάμου

Χαίρετε! Με λένε Λήδα και το όνειρο μου ήταν πάντοτε να ασχοληθώ με μια κάμερα! Καθότι δε διέθετα βέβαια το ταλέντο του σκηνοθέτη, αποφάσισα να κινηθώ διαφορετικά και να ερμηνεύω αυτό που θέλει να μου δείξει ο σκηνοθέτης. Κατά την πορεία μου αυτή συνειδητοποίησα, πως η ερμηνεία ή αλλιώς η κριτική μιας ταινίας, κάθε άλλο παρά υπόθεση υποκειμενική(ανάλογα δηλαδή με την οπτική ματιά του καθενός) είναι! Υπάρχει επομένως μια κατ’ ουσία αντικειμενικότητα στο πως μπορεί να προσεγγίσει κανείς ένα φιλμ. Προσωπικά πιστεύω πως τρεις είναι οι οπτικές του: α) το βλέμμα του σκηνοθέτη β) το βλέμμα του μεμονωμένου θεατή και γ) το βλέμμα του κοινού. Συνεπώς, μόνο μέσα από τη σύνθεση των τριών αυτών οπτικών είναι, κατά τη γνώμη μου, πιθανό να προσεγγίσει κάποιος την αλήθεια, που αντανακλά μια ταινία…

Τα σχόλια έχουν κλείσει.