Facebook Twitter
    Cinemode.grCinemode.gr
    Facebook Twitter
    • Home
    • Cinema
      • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
      • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
      • CINEMA ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
    • Movie Trailers
    • Τηλεοπτικές Σειρές
      • ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΣΕΙΡΩΝ
      • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • Μικρού Μήκους
    • Music Films
    • Contact
    Cinemode.grCinemode.gr
    Home»Cinema»Κριτικές Ταινιών»Κριτική: “Anon” του Andrew Niccol
    Κριτική: "Anon" του Andrew Niccol
    Κριτικές Ταινιών

    Κριτική: “Anon” του Andrew Niccol

    Λήδα Ειρήνη ΑδάμουΑπό Λήδα Ειρήνη Αδάμου02/05/2018Δεν υπάρχουν Σχόλια
    Δεν είναι ότι έχω κάτι να κρύψω, δεν έχω τίποτα που θα ήθελα να δεις(It’s not that I have something to hide,I have nothing I want you to see)… Anon

    “Σ’ ένα δυστοπικό μέλλον, όπου όλες προσωπικές στιγμές καταγράφονται με το πρόσχημα της καταπολέμησης της εγκληματικότητας, η ιδιωτική ζωή θεωρείται παρελθόν. Το σύστημα κρατά τους ανθρώπους «φακελωμένους», επιβάλλοντας τους να κρατούν, πάση θυσία, τις αναμνήσεις τους ζωντανές! Μια υποτιθέμενη serial killer παρά ταύτα, γνωστή ως The girl, χακάροντας και διαγράφοντας όλο της το παρελθόν, καταφέρνει να διατηρήσει την ανωνυμία της. Στο διάβα της θα βρεθεί αντιμέτωπη με τον Sal Frieland, έναν ντετέκτιβ ο οποίος υπηρετώντας πιστά το ισχύον σύστημα, θα προσπαθήσει να χακάρει με τη σειρά του τις αναμνήσεις των δολοφονιών που «Το κορίτσι» διέπραξε, προκειμένου να φέρει στην επιφάνεια την πραγματική της ταυτότητα…”

    Κριτική: "Anon" του Andrew Niccol

    Ο σκηνοθέτης, Andrew Niccol (“Gattaca”), στήνει μια φιλόδοξη & φανταχτερή πλήν ελατωμματική sci-fi ταινία μυστηρίου. Πολλοί είναι μάλιστα αυτοί που θα βιαστούν και θα σπεύσουν να χαρακτηρίσουν το “Αnon” ως ένα επιστημονικής φαντασίας film noir. Δεν τους αδικούμε, η εμμονή του δημιουργού της με την θεματολογία “cybernetics” είναι εμφανής από προηγούμενες ήδη σκηνοθετικές του απόπειρες (“Gattaca”)…

    Κριτική: "Anon" του Andrew Niccol

    Επιπλέον η επινόηση και μόνο ενός μελλοντικού «κυβερνοχώρου» (cyberspace), όπου κάθε ανάμνηση κάθε ανθρώπινου όντος, διατηρείται ζωντανή, προκειμένου να «φακελωθεί» από το ισχύον σύστημα, διατηρώντας έτσι την ηρεμία, την τάξη και την ασφάλεια, είναι από μόνη της, πέρα από πρωτοποριακή, μια αρκούντως dark ιδέα!

    Κριτική: "Anon" του Andrew Niccol

    Γι’ αυτό ακριβώς το λόγο μπορούμε να μιλήσουμε για ένα «τσακ» παραπάνω από καλό, ως προς την παραγωγή, φίλμ, που σε συνδυασμό με την καλή κινηματογράφηση του Amir Mokri και την αξιοσημείωτη μουσική επένδυση του Christophe Beck, δημιουργεί αρχικά όλες τις προϋποθέσεις για μια πρωτοκλασάτη κινηματογραφική εμπειρία…

    Από κει και πέρα, το πώς εκτυλίσσεται η υπόθεση (το σενάριο της οποίας υπογράφει ο ίδιος ο σκηνοθέτης) και πως ο Niccol καταφέρνει εντέλει να σκηνοθετήσει ένα απλά dystopian sci-fi φιλμ, είναι ένα άλλο ζήτημα…

    Κριτική: "Anon" του Andrew Niccol

    Όσον αφορά τους πρωταγωνιστικούς ρόλους, ο Clive Owen (“Children of Men”, “Sin City”) κάνει ότι καλύτερο μπορεί με τον μέτριο χαρακτήρα του, ενώ η Amanda Seyfried, προσπαθεί ανεπιτυχώς να υποστηρίξει το ρόλο μιας femme fatale, που διαγράφει ευθύς απ’ το μυαλό μας την ανάμνηση της ως αιθέρια ύπαρξη στο “Red riding Hood” ή ακόμη και ως γλυκιά nerd στο “Jennifer’s Body”.

    Πρωταγωνιστούν επίσης οι Colm Feore (“House of Cards”), Rachel Roberts (“Ray Donovan”), Sonya Walger (“Lost”), Mark O’Brien, Joe Pingue, Iddo Goldberg, Sebastian Pigott, Ethan Tavares, Marco Grazzini.

    Η ταινία “Αnon” του Andrew Niccol, που είναι μια παραγωγή της Κ5 Film, θα διανεμηθεί στις ελληνικές αίθουσες από το Netflix (μέσω της Tanweer) στις 3 του Μάη…

    Δείτε το trailer:

    6.8 Awesome
    • Σκηνοθεσία 7
    • Σενάριο 6
    • Ερμηνείες 7
    • Παραγωγή 7
    • Κριτική Χρηστών (6 Ψήφοι) 6.9
    Διαφημίσεις
    Μοιραστείτε. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Λήδα Ειρήνη Αδάμου

    Χαίρετε! Με λένε Λήδα και το όνειρο μου ήταν πάντοτε να ασχοληθώ με μια κάμερα! Καθότι δε διέθετα βέβαια το ταλέντο του σκηνοθέτη, αποφάσισα να κινηθώ διαφορετικά και να ερμηνεύω αυτό που θέλει να μου δείξει ο σκηνοθέτης. Κατά την πορεία μου αυτή συνειδητοποίησα, πως η ερμηνεία ή αλλιώς η κριτική μιας ταινίας, κάθε άλλο παρά υπόθεση υποκειμενική(ανάλογα δηλαδή με την οπτική ματιά του καθενός) είναι! Υπάρχει επομένως μια κατ’ ουσία αντικειμενικότητα στο πως μπορεί να προσεγγίσει κανείς ένα φιλμ. Προσωπικά πιστεύω πως τρεις είναι οι οπτικές του: α) το βλέμμα του σκηνοθέτη β) το βλέμμα του μεμονωμένου θεατή και γ) το βλέμμα του κοινού. Συνεπώς, μόνο μέσα από τη σύνθεση των τριών αυτών οπτικών είναι, κατά τη γνώμη μου, πιθανό να προσεγγίσει κάποιος την αλήθεια, που αντανακλά μια ταινία…

    Σχετικα Αρθρα

    Πρώτο Trailer Από Το “The Dropout” Του Hulu

    08/02/2022

    Πρώτο Trailer Από Το “Lisey’s Story”

    11/05/2021

    Trailer Από Το Θρίλερ Τρόμου “Things Heard & Seen”

    02/04/2021
    6.8

    Κριτική Στο “Come True” Του Anthony Scott Burns

    22/03/2021
    Σχολιάστε

    Τα σχόλια έχουν κλείσει.

    • Αφιερωματα

    Οι Νέες Τηλεοπτικές Σειρές Του Φεβρουαρίου

    01/02/2023

    Οι Νέες Ταινίες Που Θα Δούμε Στο Σπίτι Τον Φεβρουάριο

    01/02/2023
    Διαφημισεις
    • Μουσικα Φιλμ

    Trailer Από Το Ντοκιμαντέρ “Meet Me In The Bathroom”

    07/10/2022
    Διαφημισεις
    • Ταινιες Μικρου Μηκους

    Trailer Από Το “Jackals & Fireflies” Του C. Kaufman

    23/01/2023
    Διαφημισεις
    Τελευταια Αρθρα

    Trailer Από Το Δραματικό Θρίλερ “The Covenant”

    03/02/2023

    Νέο Trailer Από Την Τρίτη Σεζόν Του “Outer Banks”

    03/02/2023

    Trailer Από Τη Νέα Σειρά “The Power”

    02/02/2023

    Trailer Από Τη Νέα Σειρά “Sky High The Series”

    02/02/2023
    Κριτικές
    8.6

    Κριτική Στη Μίνι Σειρά “The Offer”

    27/06/2022
    8.0

    Κριτική Στη Πρώτη Σεζόν Της Σειράς “Severance”

    11/04/2022
    7.5

    Κριτική Στη Σειρά Τρόμου “Chapelwaite”

    26/10/2021
    7.5

    Κριτική Στην Τηλεοπτική Σειρά “Katla” Του B. Kormakur

    25/06/2021
    Σχετικα

    Η αναδημοσίευση και αναπαραγωγή των άρθρων του cinemode.gr μπορεί να γίνεται χωρίς την συγκατάθεση μας, αν και εφόσον στην σελίδα όπου δημοσιεύονται αναφέρεται ξεκάθαρα η πηγή του αυθεντικού άρθρου, με link που οδηγεί στο site μας. [π.χ Πηγή: www.cinemode.gr/link-του-αρθρου-μας]

    Ολα τα κείμενα που δημοσιεύονται στο cinemode.gr είναι πρωτότυπα και όχι αναδημοσιεύσεις, με εξαίρεση τα αποσπάσματα συνεντεύξεων και τις υποθέσεις-πλοκές ταινιών ή τηλεοπτικών σειρών, που έχουν μεταφραστεί απο τα επίσημα ξενόγλωσσα κείμενα των στούντιο παραγωγής ή τις επίσημες ελληνικές εταιρείες διανομής. Πολλές απο τις εικόνες των άρθρων είναι δικής μας γραφιστικής δημιουργίας και η χρήση τους απο τρίτους, χωρίς την απόδοση πηγής δεν επιτρέπεται.

    Facebook Twitter
    © 2023 Cinemode.gr

    Γράψτε τον όρο και πατήστε Enter για την αναζήτηση. Πατήστε Esc για να ακυρώσετε.