"On Body and Soul"

0

"Σ’ ένα σφαγείο ζώων, ένας διευθυντής και μια επόπτρια ερωτεύονται, μέσω των κοινών τους ονείρων. Στο όνειρο τους βρίσκονται σ’ ένα παγωμένο δάσος και ερωτοτροπούν, μεταμορφωμένοι σε ελάφια. Μόλις συνειδητοποιήσουν οι δύο εργαζόμενοι, μέσω της εξομολόγησης τους στην ίδια ψυχολόγο (η οποία τους παρακολουθεί στο χώρο εργασίας τους), πως «φαντασιώνονται» στον ύπνο τους το ίδιο ακριβώς πράγμα, θα προσπαθήσουν να κάνουν το όνειρο τους σε πραγματικότητα…"

Είναι ολοφάνερο πως η σκηνοθετική απόπειρα της Idiko Enyedi, που κέρδισε τη Χρυσή Άρκτο στο φετινό φεστιβάλ Βερολίνου, προσπαθεί να συνδυάσει το όνειρο με την σκληρή πραγματικότητα και εν μέρει το πετυχαίνει.

Αναλυτικά η Ούγγρικη παραγωγή "On Body and Soul" αποπειράται να συνθέσει το αιθέριο παραμύθι της ιστορίας δυο ελαφιών που συναντώνται στην όχθη ενός ποταμού και της ρεαλιστικής ιστορίας ενός οικονομικού επιθεωρητή και μιας ελέγκτριας (ποιότητας) που ερωτεύονται με «φόντο» το χώρο ενός σφαγείου μοσχαριών…

Να σημειώσουμε εδώ πως η αριστοτεχνική φωτογραφία, το καλοφτιαγμένο σενάριο και οι αξιοπρεπείς ερμηνείες βάζουν το κερασάκι στην τούρτα της πετυχημένης αυτής σύνθεσης…

Πρωταγωνιστούν οι Géza Morcsányi, Alexandra Borbély, Zoltán Schneider, Reka Tenki, Ervin Nagy,Tamás Jordán, Zsuzsa Járó, Júlia Nyakó, Itala Békés.

Η ταινία "Η Ψυχή Και Το Σώμα" (όπως μεταφράζεται ο τίτλος On Body and Soul) έκανε την πρεμιέρα στο φεστιβάλ Θεσσαλονίκης και θα κυκλοφορήσει στις ελληνικές αίθουσες στις 14 Δεκεμβρίου.

Δείτε το trailer:

 

"On Body and Soul"

Μοιραστείτε.

About Author

Λήδα Ειρήνη Αδάμου

Χαίρετε! Με λένε Λήδα και το όνειρο μου ήταν πάντοτε να ασχοληθώ με μια κάμερα! Καθότι δε διέθετα βέβαια το ταλέντο του σκηνοθέτη, αποφάσισα να κινηθώ διαφορετικά και να ερμηνεύω αυτό που θέλει να μου δείξει ο σκηνοθέτης. Κατά την πορεία μου αυτή συνειδητοποίησα, πως η ερμηνεία ή αλλιώς η κριτική μιας ταινίας, κάθε άλλο παρά υπόθεση υποκειμενική(ανάλογα δηλαδή με την οπτική ματιά του καθενός) είναι! Υπάρχει επομένως μια κατ’ ουσία αντικειμενικότητα στο πως μπορεί να προσεγγίσει κανείς ένα φιλμ. Προσωπικά πιστεύω πως τρεις είναι οι οπτικές του: α) το βλέμμα του σκηνοθέτη β) το βλέμμα του μεμονωμένου θεατή και γ) το βλέμμα του κοινού. Συνεπώς, μόνο μέσα από τη σύνθεση των τριών αυτών οπτικών είναι, κατά τη γνώμη μου, πιθανό να προσεγγίσει κάποιος την αλήθεια, που αντανακλά μια ταινία…

Τα σχόλια έχουν κλείσει.