"Α Private War"

0

"Μετά ένα ατύχημα, κατά τη διάρκεια εκτέλεσης του δημοσιογραφικού της καθήκοντος σε ξένο εμπόλεμο έδαφος, που θα της στοιχίσει το αριστερό της μάτι, η Αμερικανίδα μάχιμη ρεπόρτερ Marie δεν το βάζει κάτω, στο να αποκαλύπτει συνεχώς την αλήθεια, κόντρα στις εκάστοτε κυβερνήσεις. Μαζί με το προσωπικό της φωτογράφο, Paul, θα συνεχίσει να ακολουθεί τη ριψοκίνδυνη της πορεία, καλύπτοντας την επανάσταση στην Λιβύη, καθώς και καταφέρνοντας να πάρει αποκλειστική συνέντευξη από τον δικτάτορα Muammar al-Gaddafi, λίγο πριν το άδοξο τέλος του. Το δικό της τέλος θα επέλθει στο τελευταίο της ρεπορτάζ στην πόλη Homs της Συρίας, πέφτοντας νεκρή από τα φημολογούμενα πυρά των καθεστωτικών δυνάμεων, με επικεφαλής τον Bashar al- Asaad…"

Από την απώλεια του αριστερού της ματιού σε αποστολή της κατά τη διάρκεια του εμφυλίου στη Sri Lanka ( όπου η ίδια επέλεξε να πάει), ως το οριστικό της τέλος στην πόλη Homs στη Συρία, η τύπου αυτοβιογραφική ταινία της πολεμικής ανταποκρίτριας Marie Colvin, εκ μέρους του Mathew Heineman, του δημιουργού των αριστοτεχνικών ντοκιμαντέρ "Carteland" και "City of Ghosts", είναι καθηλωτική...

Επιπλέον η τόσο σωστή επιλογή της ηθοποιού Rosamund Pike να ενσαρκώσει την Marie Colvin, είναι το κερασάκι στην τούρτα του φιλμ του Heineman. Την Pike πλαισιώνουν οι Jamie Dornan, Stanley Tucci, Tom Hollander, Alexandra Moen, Corey Johnson, Raad Rawi, Hilton McRae.

Να σημειωθεί κοντά σε όλα, πως το σενάριο υπογράφει ο Arash Amel ("Grace of Monaco"), βασισμένος στο άρθρο της δημοσιογράφου Marie Brenner

Το "Α Private War" θα κυκλοφορήσει στις ελληνικές κινηματογραφικές αίθουσες στις 20 Δεκεμβρίου.

Δείτε το trailer:

Μοιραστείτε.

About Author

Λήδα Ειρήνη Αδάμου

Χαίρετε! Με λένε Λήδα και το όνειρο μου ήταν πάντοτε να ασχοληθώ με μια κάμερα! Καθότι δε διέθετα βέβαια το ταλέντο του σκηνοθέτη, αποφάσισα να κινηθώ διαφορετικά και να ερμηνεύω αυτό που θέλει να μου δείξει ο σκηνοθέτης. Κατά την πορεία μου αυτή συνειδητοποίησα, πως η ερμηνεία ή αλλιώς η κριτική μιας ταινίας, κάθε άλλο παρά υπόθεση υποκειμενική(ανάλογα δηλαδή με την οπτική ματιά του καθενός) είναι! Υπάρχει επομένως μια κατ’ ουσία αντικειμενικότητα στο πως μπορεί να προσεγγίσει κανείς ένα φιλμ. Προσωπικά πιστεύω πως τρεις είναι οι οπτικές του: α) το βλέμμα του σκηνοθέτη β) το βλέμμα του μεμονωμένου θεατή και γ) το βλέμμα του κοινού. Συνεπώς, μόνο μέσα από τη σύνθεση των τριών αυτών οπτικών είναι, κατά τη γνώμη μου, πιθανό να προσεγγίσει κάποιος την αλήθεια, που αντανακλά μια ταινία…

Τα σχόλια έχουν κλείσει.