"A Faithful Man"

0

"H «ελεύθερη σχέση» των Marianne και Abel θα τερματίσει, όταν η πρώτη ανακοινώσει στον δεύτερο πως είναι έγκυος στο παιδί του καλύτερου του φίλου, Paul. Λίγα χρόνια έπειτα, μετά τον αιφνίδιο θάνατο του Paul, η Marianne θα επιστρέψει στην αγκαλιά του Abel εν αγνοία του γεγονότος πως η μικρή αδερφή του προσφάτως αποθανόντα συζύγου της, Eve, είναι σφόδρα ερωτευμένη με τον Abel και είναι ικανή να κάνει ότι περνάει από το χέρι της, προκειμένου να τον κερδίσει. Τα πράγματα θα περιπλακούν ακόμη περισσότερο όταν ο γιος της Adrianne (και ανηψιός της Eve) θα κατηγορήσει την μητέρα του στον Abel, για την δολοφονία του πατέρα του, Paul."

Σε σκηνοθεσία του Louis Garrel, έρχεται το φιλμ "L’ homme fidele", το δαιδαλώδες σενάριο του οποίου υπογράφει από κοινού με τον Jean Claude Carriere.

Μες στην παραδοξότητα της, βασιζόμενη στα συναισθηματικά σκαμπανεβάσματα των πρωταγωνιστών της, η (όπως μεταφράζεται στα αγγλικά) ταινία, "A Faithful Man", σε κράτα από το πρώτο της λεπτό, στην τσίτα, για να σε γειώσει προς το τέλος της, μ’ έναν τρόπο που (και πάλι) δεν περίμενες…

Η μικρή της διάρκεια (μια ώρα και ένα τέταρτο), πιθανόν να οφείλεται στο γεγονός πως ο Garrel (και κοντά του ο Carriere) δε θέλει να περιπλέξει περαιτέρω τα πράγματα, δείχνοντας πως τα συναισθήματα των ανθρώπων είναι μεν απρόβλεπτα αλλά και τόσο απλά, συνάμα.
Ή και από την άλλη, οι Garrel και Carriere προτιμoύν να κάνουν το φίλμ να φανεί, μια αυτοτελής ιστορία μιας σειράς (συναισθημάτων), που έχει και συνέχεια…

Πρωταγωνιστούν oι Louis Garrel ("Godard mon Amour"), Laetitia Casta ("L’ incroyable histoire du facteur Cheval", "The Apaches"), Lily Rose Depp ("Les Fauves") και ο όνομα και πράγμα Joseph Engel.

Το φίλμ "L’ Homme Fidele" του Louis Garrel θα κυκλοφορήσει στις σκοτεινές αίθουσες της χώρας μας, στις 23 του Μάη.

Δείτε το trailer:

 

"A Faithful Man"

Μοιραστείτε.

About Author

Λήδα Ειρήνη Αδάμου

Χαίρετε! Με λένε Λήδα και το όνειρο μου ήταν πάντοτε να ασχοληθώ με μια κάμερα! Καθότι δε διέθετα βέβαια το ταλέντο του σκηνοθέτη, αποφάσισα να κινηθώ διαφορετικά και να ερμηνεύω αυτό που θέλει να μου δείξει ο σκηνοθέτης. Κατά την πορεία μου αυτή συνειδητοποίησα, πως η ερμηνεία ή αλλιώς η κριτική μιας ταινίας, κάθε άλλο παρά υπόθεση υποκειμενική(ανάλογα δηλαδή με την οπτική ματιά του καθενός) είναι! Υπάρχει επομένως μια κατ’ ουσία αντικειμενικότητα στο πως μπορεί να προσεγγίσει κανείς ένα φιλμ. Προσωπικά πιστεύω πως τρεις είναι οι οπτικές του: α) το βλέμμα του σκηνοθέτη β) το βλέμμα του μεμονωμένου θεατή και γ) το βλέμμα του κοινού. Συνεπώς, μόνο μέσα από τη σύνθεση των τριών αυτών οπτικών είναι, κατά τη γνώμη μου, πιθανό να προσεγγίσει κάποιος την αλήθεια, που αντανακλά μια ταινία…

Τα σχόλια έχουν κλείσει.