Close Menu
    Facebook X (Twitter)
    Cinemode.grCinemode.gr
    Facebook X (Twitter)
    • Home
    • Cinema
      • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
      • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
      • CINEMA ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
    • Movie Trailers
    • Τηλεοπτικές Σειρές
      • ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΣΕΙΡΩΝ
      • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • Μικρού Μήκους
    • Music Films
    • Contact
    Cinemode.grCinemode.gr
    Home»Cinema»Κριτικές Ταινιών»Κριτική στο “Ready or Not” Των M. Bettineli-Olpin Και T. Gillet
    Κριτική στο "Ready or Not" Των Matt Bettineli-Olpin Και Tyler Gillet
    Κριτικές Ταινιών

    Κριτική στο “Ready or Not” Των M. Bettineli-Olpin Και T. Gillet

    Λήδα Ειρήνη ΑδάμουΑπό Λήδα Ειρήνη Αδάμου16/09/2019Δεν υπάρχουν Σχόλια

    “Η πρόσφατα νυμφευμένη Grace, θα εξαναγκαστεί, στην πρώτη νύχτα του γάμου της, προκειμένου να γίνει αποδεκτή από τα «πεθερικά», τα αδέρφια, τις θείες, τη «νύφη» και τον «γαμπρό» του άντρα της, να παίξει ένα παιχνίδι, που η νέα της «οικογένεια», η ξακουστή «δυναστεία» De Domas, ονομάζει “Hide and seek”. Αν και το «αθώο» concept του παιχνιδιού δείχνει αρχικά να «διασκεδάζει» την Grace, δεν θα αργήσει να αντιληφθεί τις ανατριχιαστικές λεπτομέρειες που κρύβονται, πίσω από τρεις προκείμενες και υπεράνω πάσης υποψίας, λέξεις.”

    Κριτική στο "Ready or Not" Των Matt Bettineli-Olpin Και Tyler Gillet

    Το πάλαι ποτέ κουαρτέτο των Matt Bettineli Olpin, Tyler Gillett, Chad Villela και Justin Martinez, γνωστοί και ως Radio Silence (οι οποίοι το 2012 μας «έδωσαν» και το found footage segment “10/31/98” της horror ανθολογίας V/H/S), γίνεται ντουέτο, απαρτιζόμενο πια από τους Matt Bettineli Olpin και Tyler Gillett, που σκηνοθετούν το φιλμ “Ready or Not”.

    Αν και η συμβολή των Radio Silence κέρδισε τη συμπάθεια μας στο “V/H/S” (2012) και σχεδόν μας αποσβόλωσε με την αυτοτελή ιστορία τρόμου “The Way Out” του μεταγενέστερου thriller-sci-fi ανθολόγιου “Southbound” (2015), οι αποδεκατισμένοι αλλά ποτέ ηττημένοι Matt και Tyler, προσθέτοντας ένα ακόμη κομμάτι στο παζλ, που τους ανέδειξε ως δημιουργούς (και αφορά στο κωμικό στοιχείο), δομούν πλέον την horror comedy “Ready or Not”, έτσι ώστε να βρίσκεται, κάπου στη μέση…

    Κριτική στο "Ready or Not" Των Matt Bettineli-Olpin Και Tyler Gillet

    Και horror και sci-fi και comedy, ακόμα και adventure στοιχείο, μπορεί να ανιχνεύσει λοιπόν κανείς στο απολαυστικό σκηνοθετικό μείγμα των δημιουργών, με την εξίσου «νόστιμη» ιδέα των σεναριογράφων Guy Busick και Ryan Murphy να το συνοδεύει.

    Κριτική στο "Ready or Not" Των Matt Bettineli-Olpin Και Tyler Gillet

    Μια ιδέα όμως που δυστυχώς χάνεται στη μετάφραση, μη μπορώντας, κατά την εξέλιξη της πλοκής, να ακολουθήσει τις αριστοτεχνικές σκηνές, βουλιάζοντας ολοένα και περισσότερο στην χιλιοειπωμένη ιστορία μιας ακόμη σπείρας σατανιστών, η οποία κυνηγά να θυσιάσει την «παρθένα», η οποία εν προκειμένω το μόνο ξεχωριστό που έχει, από κάθε wannabe «θύμα» του σατανά, είναι η μορφή μιας ντυμένης στα άσπρα, νύφης!

    Κριτική στο "Ready or Not" Των Matt Bettineli-Olpin Και Tyler Gillet

    Το γεγονός και μόνο δηλαδή πως το σενάριο των Busick και Murphy έχει ως εφαλτήριο την ιδιοφυή ιδέα να ξεκινήσουν όλα στο φιλμ από ένα παιχνίδι, το “Κρυφτό” συγκεκριμένα, δεν σημαίνει πως το συγγραφικό δίδυμο καταφέρνει και να ξεφύγει από το να αναπαράγει το χιλιοειπωμένο ζήτημα των ισχυρών που κινούν τα νήματα, με έρμαιο την ανθρωπότητα.

    Και ενώ λοιπόν ο Olpin και ο Gillet στήνουν περίτεχνα μια «Δυναστεία» που πάει να μιμηθεί με το βίο της τους έκπτωτους ευγενείς, θυμίζοντας μας με τα τόσο ατμοσφαιρικά σκηνικά πως «όλα είναι κύκλος», καθώς όλοι πάντοτε θα επιθυμούν να γίνουν χαλίφηδες στη θέση του χαλίφη, το σενάριο εντέλει γειώνεται με κλισέ φράσεις του τύπου “kill the rich”, που εκστομίζονται από μια, υπέρ της ταξικής πάλης πλέον, «νύφη», που μέχρι πρότινος ήθελε να αποτελέσει μέλος μιας μπουρζουαζίας, της οποίας μοναδικός στόχος αποτελεί η «αναγέννηση» μιας λημονησμένης φεουδαρχίας, με επίκεντρο την «παράνοια».

    Ένα ακόμη «παράπονο» δύναται να υποβληθεί, στην «ένδεια» στην παραγωγή του “Ready or Not”, που αφορά κατά κύριο λόγο στο γεγονός πως οι συντελεστές της δεν κάθησαν να σκεφτούν, ούτε ένα άξιο λόγου soundtrack, για μια τόσο άρτια δομημένη σκηνοθετικά ταινία.

    Η προχειρότητα στον ήχο είναι μάλιστα ορατή σε τέτοιο βαθμό, που εκτοξεύει παραγωγικά, το φιλμ, τόσο πολύ προς τα κάτω, ώστε να θυμίζει κάτι από low budget παραγωγές, με σχετική μεν με το Ready or Not, τύπου illuminati θεματολογία (μυστικές αδελφότητες, που ελέγχουν τον πλανήτη), οι οποίες πάραυτα σέβονται τον εαυτό τους, καταλογίζοντας το χαρακτηρισμό τους ως b-movies, στο γεγονός πως οι παραγωγοί τους δεν διέθεταν το χρηματικό «απόθεμα» ώστε να τις ενισχύσουν περαιτέρω! Και όχι επειδή δεν είχαν τη διάθεση να «ψαχτούν» λίγο παραπάνω…

    Οι ερμηνείες τέλος τόσο της πολλά υποσχόμενης Samara Weaving, με highlight το όλο styling, με το σκισμένο νυφικό και τα all star παπούτσια της, όσο και αυτές του «πεθερού» Henry Czenry ως τον μπάτλερ John Rastlon και την εντυπωσιακή Elyse Levesque, σώζουν την κατάσταση, από μια τόσο αδιάφορη «πεθερά» Andy MacDowell, όσο και από έναν άψυχο Adam Brody ( “Jennifer’s body”), ο οποίος σε οποιαδήποτε άλλη ταινία καταπιάνεται με ζητήματα του «σατανά», τα καταφέρνει καλύτερα…

    Το cast πλαισιώνουν επίσης, οι Melanie Scrofano, Mark O’ Brien, Kristian Bruun και Nicky Guadagni.

    H dark comedy “Ready or Not” κυκλοφορεί από τις 12 Σεπτεμβρίου στις κινηματογραφικές αίθουσες.

    Δείτε το trailer:

    7.3 Awesome
    • Σκηνοθεσία 8
    • Σενάριο 6
    • Ερμηνείες 7.5
    • Παραγωγή 7.5
    • Κριτική Χρηστών (2 Ψήφοι) 6.8
    Διαφημίσεις
    Μοιραστείτε. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Λήδα Ειρήνη Αδάμου

    Χαίρετε! Με λένε Λήδα και το όνειρο μου ήταν πάντοτε να ασχοληθώ με μια κάμερα! Καθότι δε διέθετα βέβαια το ταλέντο του σκηνοθέτη, αποφάσισα να κινηθώ διαφορετικά και να ερμηνεύω αυτό που θέλει να μου δείξει ο σκηνοθέτης. Κατά την πορεία μου αυτή συνειδητοποίησα, πως η ερμηνεία ή αλλιώς η κριτική μιας ταινίας, κάθε άλλο παρά υπόθεση υποκειμενική(ανάλογα δηλαδή με την οπτική ματιά του καθενός) είναι! Υπάρχει επομένως μια κατ’ ουσία αντικειμενικότητα στο πως μπορεί να προσεγγίσει κανείς ένα φιλμ. Προσωπικά πιστεύω πως τρεις είναι οι οπτικές του: α) το βλέμμα του σκηνοθέτη β) το βλέμμα του μεμονωμένου θεατή και γ) το βλέμμα του κοινού. Συνεπώς, μόνο μέσα από τη σύνθεση των τριών αυτών οπτικών είναι, κατά τη γνώμη μου, πιθανό να προσεγγίσει κάποιος την αλήθεια, που αντανακλά μια ταινία…

    Σχετικα Αρθρα

    Trailer Από Το “Eenie Meanie”

    01/08/2025

    Trailer Από Το Θρίλερ “Borderline”

    14/02/2025

    Trailer Από Το Θρίλερ Τρόμου “Azrael”

    20/08/2024

    Trailer Από Το Θρίλερ Τρόμου “Abigail”

    12/01/2024
    Σχολιάστε

    Τα σχόλια έχουν κλείσει.

    • Αφιερωματα TV

    Οι Νέες Τηλεοπτικές Σειρές Του Οκτωβρίου

    29/09/2025

    Οι Νέες Τηλεοπτικές Σειρές Του Σεπτεμβρίου

    01/09/2025
    • Αφιερωματα Ταινίες

    Οι Νέες Ταινίες Που Θα Δούμε Στο Σπίτι Τον Οκτώβριο

    03/10/2025

    Οι Νέες Ταινίες Που Θα Δούμε Στο Σπίτι Τον Σεπτέμβριο

    06/09/2025
    Διαφημισεις
    • Μουσικα Φιλμ

    Trailer Από Το Μουσικό Φιλμ “Depeche Mode M”

    17/09/2025
    Διαφημισεις
    • Ταινιες Μικρου Μηκους

    Ταινία Μικρού Μήκους: “Portrait of God”

    12/07/2025
    Διαφημισεις
    Τελευταια Αρθρα

    Trailer Από Τη Νέα Σειρά “Amadeus”

    14/10/2025

    Trailer Από Το Θρίλερ “Send Help”

    14/10/2025

    Trailer Από Τη Νέα Σειρά “All Her Fault”

    10/10/2025

    Trailer Από Τη Νέα Σειρά “Wonder Man”

    10/10/2025
    Κριτικές
    8.1

    Κριτική Στο “American Primeval”

    27/01/2025
    8.0

    Κριτική Στο “The Day of the Jackal”

    27/12/2024
    8.8

    Κριτική Στο “Shogun” Του FX

    13/05/2024
    6.8

    Κριτική Στο “The Killer” Του David Fincher

    14/11/2023
    Σχετικα

    Η αναδημοσίευση και αναπαραγωγή των άρθρων του cinemode.gr μπορεί να γίνεται χωρίς την συγκατάθεση μας, αν και εφόσον στην σελίδα όπου δημοσιεύονται αναφέρεται ξεκάθαρα η πηγή του αυθεντικού άρθρου, με link που οδηγεί στο site μας. [π.χ Πηγή: www.cinemode.gr/link-του-αρθρου-μας]

    Ολα τα κείμενα που δημοσιεύονται στο cinemode.gr είναι πρωτότυπα και όχι αναδημοσιεύσεις, με εξαίρεση τα αποσπάσματα συνεντεύξεων και τις υποθέσεις-πλοκές ταινιών ή τηλεοπτικών σειρών, που έχουν μεταφραστεί απο τα επίσημα ξενόγλωσσα κείμενα των στούντιο παραγωγής ή τις επίσημες ελληνικές εταιρείες διανομής. Πολλές απο τις εικόνες των άρθρων είναι δικής μας γραφιστικής δημιουργίας και η χρήση τους απο τρίτους, χωρίς την απόδοση πηγής δεν επιτρέπεται.

    Facebook X (Twitter)
    © 2025 Cinemode.gr

    Γράψτε τον όρο και πατήστε Enter για την αναζήτηση. Πατήστε Esc για να ακυρώσετε.