Trailer Απο Το «The Car Man»

0

Η Βρετανική New Adventures παρουσιάζει το πολυαναμενόμενο musical του Matthew Bourne, «The Car Man».

Το ισπανικό εργοστάσιo τσιγάρων του 19ου αιώνα μεταμφιέζεται σ’ ένα βρώμικο γκαράζ του 1960 στην Αμερική, όπου τα όνειρα και τα πάθη μίας μικρής πόλης διαλύονται με τον ερχομό ενός γοητευτικού ξένου. Φορτισμένοι από επιθυμία, οι κάτοικοι παρασύρονται σε πράξεις απληστίας, λαγνείας, προδοσίας και εκδίκησης, που δεν έχουν σταματημό.

Στη βάση του το musical «The Car Man» του σκηνοθέτη Matthew Bourne, o οποίος υπογράφει και το σενάριο, δεν πρόκειται παρά για μια διασκευή της όπερας «Carmen» του George Bizet. Tο σενάριο πάλι βασίζεται στην νουβέλα «Ο ταχυδρόμος χτυπάει πάντα δύο φορές» του James M. Cain, μεταφορά της οποίας έχουμε και στον κινηματογράφο, με την ομώνυμη κλασική ταινία του Tay Garnett.

Επίσης όσον αφορά στις χορογραφίες, το έργο «The Car Man» είναι ένα από τα καλύτερα του Matthew Bourne. Ο Bourne συνεργάστηκε μάλιστα με τον μουσικοσυνθέτη Terry Davies, ο οποίος και προσάρμοσε την μουσική στις υψηλές, χορογραφικά, απαιτήσεις της ταινίας.

Το cast της ταινίας απαρτίζεται από διακεκριμένους χορευτές στους παρακάτω ρόλους: O Chris Trenfield υποδύεται τον μυστηριώδη “Luca” (The Car Man), η Zizi Strallen (υποψήφια για το βραβείο “Outstanding Female Performance” στα “National Dance Awards”), υποδύεται την “Lana”, η Kate Lyons έχει τον ρόλο της “Rita”, o Dominic North τον ρόλο του “Angelo” και ο Alan Vincent τον ρόλο του “Dino”.

Η μεταφορά στην κινηματογραφική οθόνη της παράστασης, που έχει γυριστεί “live” στο Sadler’s Wells Theatre, στο Λονδίνο τον Αύγουστο του 2015, θα κάνει πρεμιέρα στη χώρα μας σήμερα και σίγουρα αξίζει την προσοχή του αθηναϊκού κοινού…

Δείτε το trailer:

Μοιραστείτε.

About Author

Λήδα Ειρήνη Αδάμου

Χαίρετε! Με λένε Λήδα και το όνειρο μου ήταν πάντοτε να ασχοληθώ με μια κάμερα! Καθότι δε διέθετα βέβαια το ταλέντο του σκηνοθέτη, αποφάσισα να κινηθώ διαφορετικά και να ερμηνεύω αυτό που θέλει να μου δείξει ο σκηνοθέτης. Κατά την πορεία μου αυτή συνειδητοποίησα, πως η ερμηνεία ή αλλιώς η κριτική μιας ταινίας, κάθε άλλο παρά υπόθεση υποκειμενική(ανάλογα δηλαδή με την οπτική ματιά του καθενός) είναι! Υπάρχει επομένως μια κατ’ ουσία αντικειμενικότητα στο πως μπορεί να προσεγγίσει κανείς ένα φιλμ. Προσωπικά πιστεύω πως τρεις είναι οι οπτικές του: α) το βλέμμα του σκηνοθέτη β) το βλέμμα του μεμονωμένου θεατή και γ) το βλέμμα του κοινού. Συνεπώς, μόνο μέσα από τη σύνθεση των τριών αυτών οπτικών είναι, κατά τη γνώμη μου, πιθανό να προσεγγίσει κάποιος την αλήθεια, που αντανακλά μια ταινία…

Τα σχόλια έχουν κλείσει.