Trailer Απο Το «Abattoir»

0

H Tanweer παρουσιάζει τη μεταφορά στην κινηματογραφική οθόνη του κόμικ «Abattoir» (Σφαγείο) του Darren Lynn Bousman, με τον ίδιο τον Bousman στη σκηνοθεσία της εν λόγω ομώνυμης ταινίας…

«Αφορμώμενη από τη βάναυση δολοφονία της οικογένειας της, μια νεαρή ρεπόρτερ αποφασίζει, ύστερα από εξονυχιστικές έρευνες, να επισκεφτεί το Σφαγείο (Abattoir), ένα μυστηριώδες σπίτι, αποτελούμενο αποκλειστικά από δωμάτια, στα οποία έχουν διαπραχθεί φόνοι. Σύντομα η νεαρή κοπέλα θα συνειδητοποιήσει πως σ’ ένα από αυτά τα δωμάτια βρίσκεται εγκλωβισμένη και η ψυχή της χαμένης αδερφής και πως το καταραμένο σπίτι, δεν αποτελεί παρά μια πύλη για κάτι πιο σκοτεινό και απειλητικό, απ’ αυτό που ήδη νόμιζε…»

Με μπόλικο «αίμα» και φανταστικό ρεαλισμό ντύνει ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος του «Saw II» και των «Saw III» και «Saw IV», Darren Lynn Bousman, τις σκηνές του Σφαγείου (aka Abbatoir) του. Ο Bousman επιλέγει συγκεκριμένα αυτόν το συνδυασμό, επιθυμώντας να χαρίσει στο κοινό του, μια ghost movie, με το χαρακτηριστικό του δημιουργού της, splatter περιτύλιγμα…

Βοηθό του στην απόπειρα του αυτή έχει τον σεναριογράφο Christopher Μοnfette, που τον διευκολύνει να αποτυπώσει στην οθόνη το οµώνυµο comic book του σκηνοθέτη.

Στην ταινία πρωταγωνιστούν η (τρέμε Megan Fox) Jessica Lowndes, ο Joe Anderson, ο Dayton Callie και η Lin Shaye

Το «Abattoir» θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα στις 24 Νοεμβρίου.

Δείτε το trailer:

Μοιραστείτε.

About Author

Λήδα Ειρήνη Αδάμου

Χαίρετε! Με λένε Λήδα και το όνειρο μου ήταν πάντοτε να ασχοληθώ με μια κάμερα! Καθότι δε διέθετα βέβαια το ταλέντο του σκηνοθέτη, αποφάσισα να κινηθώ διαφορετικά και να ερμηνεύω αυτό που θέλει να μου δείξει ο σκηνοθέτης. Κατά την πορεία μου αυτή συνειδητοποίησα, πως η ερμηνεία ή αλλιώς η κριτική μιας ταινίας, κάθε άλλο παρά υπόθεση υποκειμενική(ανάλογα δηλαδή με την οπτική ματιά του καθενός) είναι! Υπάρχει επομένως μια κατ’ ουσία αντικειμενικότητα στο πως μπορεί να προσεγγίσει κανείς ένα φιλμ. Προσωπικά πιστεύω πως τρεις είναι οι οπτικές του: α) το βλέμμα του σκηνοθέτη β) το βλέμμα του μεμονωμένου θεατή και γ) το βλέμμα του κοινού. Συνεπώς, μόνο μέσα από τη σύνθεση των τριών αυτών οπτικών είναι, κατά τη γνώμη μου, πιθανό να προσεγγίσει κάποιος την αλήθεια, που αντανακλά μια ταινία…

Τα σχόλια έχουν κλείσει.