«Tully»

0

«Η Marlo είναι μια μάνα δύο παιδιών που αναμένει το τρίτο της, απειλούμενη από σαφή δείγματα μιας ενδεχόμενης επιλόχειου κατάθλιψης. Πάρα ταύτα μετά τη γέννα της, ο αδερφός της της κάνει «δώρο», προκειμένου να αλαφρύνει το ψυχολογικό της βάρος, μια «νυχτερινή νταντά», την Tully. Ο ερχομός Tully λοιπόν, μιας «ανέμελης» φοιτήτριας, θα βοηθήσει την Marlo όχι μόνο να βελτιώσει την ψυχοσύνθεση της αλλά και να μετατρέψει τον κατά φαντασίαν «εφιάλτη» που βιώνει, σε όνειρο ζωής, της δικής της προσωπικής ζωής…»

Η Charlize Theron («Mad Max: Fury Road») είναι η Anti-Mom, με την «καλή έννοια», στο φίλμ «Tully», το οποίο μας «αποκαλύπτει» (όπως σημειώνει και η ίδια σε συνέντευξη της) μια πτυχή του πόσο απαιτητικό είναι να είσαι γονιός στην σημερινή εποχή!

Το cast της ταινίας πλαισιώνουν οι ηθοποιοί Mackenzie Davis («Blade Runner 2049», «Halt & Catch Fire»), Ron Livingston («The Conjuring»), Mark Duplass («Lazarus Effect»), Elaine Tan, Gameela Wright

Στη σκηνοθεσία βρίσκεται ο Jason Reitman («Young Adult», «Juno»), ενώ το σενάριο υπογράφει η Diablo Cody («Juno», «Ricki and the Flash»).

Έτσι, ύστερα απο την συνεργασία τους στις ταινίες «Juno» και «Young Adult», ο Jason Reitman και η Diablo Cody ενώνουν ξανά τις δυνάμεις τους σε μια νέα κωμωδία που φαίνεται να κινείται στο ίδιο μήκος κύματος με τις προηγούμενες.

Το «Τully» θα κυκλοφορήσει στις ελληνικές κινηματογραφικές αίθουσες στις 31 Μαϊου…

Δείτε το trailer:

Μοιραστείτε.

About Author

Λήδα Ειρήνη Αδάμου

Χαίρετε! Με λένε Λήδα και το όνειρο μου ήταν πάντοτε να ασχοληθώ με μια κάμερα! Καθότι δε διέθετα βέβαια το ταλέντο του σκηνοθέτη, αποφάσισα να κινηθώ διαφορετικά και να ερμηνεύω αυτό που θέλει να μου δείξει ο σκηνοθέτης. Κατά την πορεία μου αυτή συνειδητοποίησα, πως η ερμηνεία ή αλλιώς η κριτική μιας ταινίας, κάθε άλλο παρά υπόθεση υποκειμενική(ανάλογα δηλαδή με την οπτική ματιά του καθενός) είναι! Υπάρχει επομένως μια κατ’ ουσία αντικειμενικότητα στο πως μπορεί να προσεγγίσει κανείς ένα φιλμ. Προσωπικά πιστεύω πως τρεις είναι οι οπτικές του: α) το βλέμμα του σκηνοθέτη β) το βλέμμα του μεμονωμένου θεατή και γ) το βλέμμα του κοινού. Συνεπώς, μόνο μέσα από τη σύνθεση των τριών αυτών οπτικών είναι, κατά τη γνώμη μου, πιθανό να προσεγγίσει κάποιος την αλήθεια, που αντανακλά μια ταινία…

Τα σχόλια έχουν κλείσει.