"The Man Who Killed Don Quixote"

0

"Μια παράδοξη εκδοχή της ιστορίας του θρυλικού Δον Κιχώτη και του πιστού ακόλουθου Sancho Panza, εκτυλίσσεται στο μυαλό του Toby, ενός φιλόδοξου διαφημιστή και επίδοξου σκηνοθέτη, ο οποίος δεν διστάζει να υπερβεί τα όρια μεταξύ φαντασίας και πραγματικότητας, προκειμένου να δώσει «σάρκα και οστά» στην ασυνάρτητη αυτή ονειροπόληση του…"

O θρυλικός σκηνοθέτης του πάλαι ποτέ αριστουργήματος "Brazil" (αλλά και του αμφιλεγόμενου Zero Theorem), Terry Gilliam, σκηνοθετεί και υπογράφει και το σενάριο την νέας του ταινίας, "The Man Who Killed Don Quixote".

Λογικό και επόμενο ήταν συνεπώς η εν λόγω σκηνοθετική απόπειρα του Gilliam, παρά την γενικότερη μετριότητα (και ασάφεια) που διακατέχει κατά τα υπόλοιπα το συγκεκριμένο φιλμ, να του προσδώσει ένα κάποιο επίπεδο, ώστε να μην καταλήξει, σ’ ένα τεράστιο «φιάσκο»…

Στον ρόλο του Δόν Κιχώτη βρίσκεται ο Jonathan Pryce ("Game of Thrones"), o Adam Driver ("Star Wars: The Force Awakens") υποδύεται τον χρονοταξιδευτή Toby, ενώ πρωταγωνιστούν επίσης οι Olga Kurylenko ("Quantum of Solace"), Stellan Skarsgård ("Nymphomaniac"), Jordi Mollà ("Blow"), Eva Basteiro-Bertoli ("Black Bread"), Joana Ribeiro ("A Uma Hora Incerta"), Rossy de Palma ("Kika") και Jason Watkins ("Taboo").

Η ταινία θα κυκλοφορήσει στις ελληνικές αίθουσες στις 6 Σεπτεμβρίου…

Δείτε το trailer:

 

"The Man Who Killed Don Quixote"

Μοιραστείτε.

About Author

Λήδα Ειρήνη Αδάμου

Χαίρετε! Με λένε Λήδα και το όνειρο μου ήταν πάντοτε να ασχοληθώ με μια κάμερα! Καθότι δε διέθετα βέβαια το ταλέντο του σκηνοθέτη, αποφάσισα να κινηθώ διαφορετικά και να ερμηνεύω αυτό που θέλει να μου δείξει ο σκηνοθέτης. Κατά την πορεία μου αυτή συνειδητοποίησα, πως η ερμηνεία ή αλλιώς η κριτική μιας ταινίας, κάθε άλλο παρά υπόθεση υποκειμενική(ανάλογα δηλαδή με την οπτική ματιά του καθενός) είναι! Υπάρχει επομένως μια κατ’ ουσία αντικειμενικότητα στο πως μπορεί να προσεγγίσει κανείς ένα φιλμ. Προσωπικά πιστεύω πως τρεις είναι οι οπτικές του: α) το βλέμμα του σκηνοθέτη β) το βλέμμα του μεμονωμένου θεατή και γ) το βλέμμα του κοινού. Συνεπώς, μόνο μέσα από τη σύνθεση των τριών αυτών οπτικών είναι, κατά τη γνώμη μου, πιθανό να προσεγγίσει κάποιος την αλήθεια, που αντανακλά μια ταινία…

Τα σχόλια έχουν κλείσει.