"The Cakemaker"

0

"Ο Thomas είναι ένας Γερμανός ζαχαροπλάστης, ο οποίος διατηρεί παράνομη σχέση με τον Oren, έναν Ισραηλινό, που επισκέπτεται, κατά καιρούς, στα πλαίσια της εργασίας του, το Βερολίνο. Παρά το γεγονός πως ο Oren είναι παντρεμένος και έχει και ένα παιδί, τον Itai, o Thomas ευελπιστεί πως κάποια στιγμή θα κερδίσει ολοκληρωτικά τον Oren. Όλες οι ελπίδες του Thomas θα διαψευσθούν, όταν λίγο καιρό αργότερα πληροφορηθεί πως ο Oren είναι νεκρός σε ατύχημα. O Thomas βέβαια δεν θα το βάλει ούτε και τότε κάτω και θα ταξιδέψει μέχρι την μακρινή Ιερουσαλήμ, προκειμένου να βρει απαντήσεις σχετικά με το χαμό του αγαπημένου του…"

Ο Ofir Raul Graizer σκηνοθετεί και υπογράφει και το σενάριο του "The Cakemaker", της πιο ιντριγκαδόρικης ιστορίας αγάπης στα χρονικά, συνοδευόμενη από σκηνές δημιουργίας των πιο «αμαρτωλών» απολαύσεων των ανθρώπων.

Τούρτες, πάστες, μπισκότα και ό,τι γλυκό μπορεί να φανταστεί ο πιο λαίμαργος νους, κατακλύζουν την κινηματογραφική μας οθόνη, «δομημένα» όλα απ’ την πέτρα του σκανδάλου, τον Βερολινέζο Thomas, o οποίος καταφέρνει, με οδηγό το ταλέντο του στην ζαχαροπλαστική, να μπει μέχρι και ανάμεσα σ’ ένα αγαπημένο ζευγάρι…

Πρωταγωνιστούν οι Sarah Adler ("Foxtrot"), Tim Kalkhof, Roy Miller, Zohar Shtrauss και Tamir Ben Yehuda

Το φιλμ του Graizer, που έχει ήδη κερδίσει το εκατό τοις εκατό της εμπιστοσύνης των κριτικών και την παρ’ ολίγο ολόκληρη «καρδιά» του κοινού, θα κυκλοφορήσει στις ελληνικές κινηματογραφικές αίθουσες στις 21 Ιουνίου…

Δείτε το trailer:

Μοιραστείτε.

About Author

Λήδα Ειρήνη Αδάμου

Χαίρετε! Με λένε Λήδα και το όνειρο μου ήταν πάντοτε να ασχοληθώ με μια κάμερα! Καθότι δε διέθετα βέβαια το ταλέντο του σκηνοθέτη, αποφάσισα να κινηθώ διαφορετικά και να ερμηνεύω αυτό που θέλει να μου δείξει ο σκηνοθέτης. Κατά την πορεία μου αυτή συνειδητοποίησα, πως η ερμηνεία ή αλλιώς η κριτική μιας ταινίας, κάθε άλλο παρά υπόθεση υποκειμενική(ανάλογα δηλαδή με την οπτική ματιά του καθενός) είναι! Υπάρχει επομένως μια κατ’ ουσία αντικειμενικότητα στο πως μπορεί να προσεγγίσει κανείς ένα φιλμ. Προσωπικά πιστεύω πως τρεις είναι οι οπτικές του: α) το βλέμμα του σκηνοθέτη β) το βλέμμα του μεμονωμένου θεατή και γ) το βλέμμα του κοινού. Συνεπώς, μόνο μέσα από τη σύνθεση των τριών αυτών οπτικών είναι, κατά τη γνώμη μου, πιθανό να προσεγγίσει κάποιος την αλήθεια, που αντανακλά μια ταινία…

Τα σχόλια έχουν κλείσει.