«Promise At Dawn»

0

«Καθ’ όλη την διάρκεια της παιδικής του ηλικίας με αποκορύφωμα τα εφηβικά του χρόνια, ένας Πολωνός πιτσιρικάς, ο Roman, έχει να αντιμετωπίσει τις ιδιορρυθμίες της Nina, της εκκεντρικής του μάνας! Μέσα απ’ όλο αυτό τον παραλογισμό θα καταλάβει σύντομα πως όλες οι έκρυθμες καταστάσεις που βιώνει, στα πλαίσια της ζωής του με την μάνα του, κάθε άλλο παρά στην μεταξύ τους σύγκρουση θα καταλήξουν. Εν αντιθέσει, θα ανεβάσουν σε τέτοιο επίπεδο την ποιότητα της μεταξύ τους σχέσης , η οποία θα τον εκτοξεύσει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου του στίβου της ζωής…»

Η ιστορία της ταραχώδους σχέσης ενός σπουδαίου συγγραφέα, του Romain Gary, με την μητέρα του, είναι το κεντρικό θέμα που πραγματεύεται στην γαλλόφωνη ταινία του, «Promise At Dawn» (La promesse de l’ aube), ο σκηνοθέτης Eric Barbier

Από τα παιδικά του χρόνια του ως την εφηβεία του στην Νίκαια της Γαλλίας, η ζωή του Romain Kacew επισκιάζεται από τις απαιτήσεις της μάνας του, Nina Kacew. Ο γεμάτος πάθη και εντάσεις βίος τους, δεν θα τον εμποδίσει βέβαια, ύστερα κιόλας από τις περιπέτειες του Romain, κατά την θητεία του ως πιλότου στην διάρκεια του δευτέρου παγκοσμίου πολέμου και την ανθρωπιστική προσφορά του στην αφρικανική ήπειρο, να εξελιχθεί ως ένας από τους σημαντικότερους συγγραφείς του 20ου αιώνα…

Το αξιοσημείωτο cast του φίλμ «Η υπόσχεση της Αυγής», όπως μεταφράζεται στα ελληνικά το «Promise at Dawn» του Barbier, πλαισιώνουν οι Pierre Niney, Charlotte Gainsbourg, Didier Bourdon, Jean-Pierre Darrousin, Catherine Mccomark, Finnegan Oldfield

H ταινία, της οποίας το σενάριο υπογράφει ο ίδιος ο Eric Barbier (από κοινού με την Marie Eynard) θα κυκλοφορήσει στις ελληνικές αίθουσες στις 12 Απριλίου…

Δείτε το trailer:

Μοιραστείτε.

About Author

Λήδα Ειρήνη Αδάμου

Χαίρετε! Με λένε Λήδα και το όνειρο μου ήταν πάντοτε να ασχοληθώ με μια κάμερα! Καθότι δε διέθετα βέβαια το ταλέντο του σκηνοθέτη, αποφάσισα να κινηθώ διαφορετικά και να ερμηνεύω αυτό που θέλει να μου δείξει ο σκηνοθέτης. Κατά την πορεία μου αυτή συνειδητοποίησα, πως η ερμηνεία ή αλλιώς η κριτική μιας ταινίας, κάθε άλλο παρά υπόθεση υποκειμενική(ανάλογα δηλαδή με την οπτική ματιά του καθενός) είναι! Υπάρχει επομένως μια κατ’ ουσία αντικειμενικότητα στο πως μπορεί να προσεγγίσει κανείς ένα φιλμ. Προσωπικά πιστεύω πως τρεις είναι οι οπτικές του: α) το βλέμμα του σκηνοθέτη β) το βλέμμα του μεμονωμένου θεατή και γ) το βλέμμα του κοινού. Συνεπώς, μόνο μέσα από τη σύνθεση των τριών αυτών οπτικών είναι, κατά τη γνώμη μου, πιθανό να προσεγγίσει κάποιος την αλήθεια, που αντανακλά μια ταινία…

Τα σχόλια έχουν κλείσει.