"Marlina the Murderer in Four Acts"

0

"Κάπου σε κάποιο νησί της Ινδονησίας, η προσφάτως χήρα Marlina, δέχεται την απρόσμενη επίσκεψη εφτά αδίστακτων ληστών, οι οποίοι αφού ρημάζουν το βιος της, την απειλούν με βιασμό. H Μαρλίνα, δεν θα κάτσει βέβαια με σταυρωμένα τα χέρια και αφού δηλητηριάσει, με μια «κοτόσουπα», έναν έναν τους επίδοξους βιαστές της και πάρει το κεφάλι του αρχηγού της συμμορίας τους, θα ξεκινήσει ένα ταξίδι προσωπικής «κάθαρσης», αναλαμβάνοντας να παραδώσει στην αστυνομία το νέο κεκτημένο της «λάφυρο»…"

Πέρα από την καλοστημένη παραγωγή της ταινίας "Marlina the Murderer in Four Acts" της Mouly Surya, έχει καιρό κανείς να διακρίνει τόσο άρτια σκηνικά σ’ ένα φιλμ όσο και ένα σενάριο, που να κρατά τον θεατή σε εγρήγορση.

Όλα αυτά με εμφανή μια πινελιά, από Ταραντίνο, πράγμα που δεν μας ενοχλεί ιδιαίτερα, καθώς η σκηνοθετική απόπειρα της Surya δεν αποτελεί επ’ ουδενί κόπια αλλά περισσότερο θα έλεγε κανείς ότι εμπνέεται από το στυλ του εκκεντρικού σκηνοθέτη.

Tο "Marlina the Murderer in Four Acts", δημιουργεί συνεπώς με τη σειρά του το δικό του «φεμινιστικό» προσωπικό στυλ, με μπόλικες μάλιστα πινελιές μαύρου χιούμορ…

Στην ταινία, που θα κυκλοφορήσει στις ελληνικές αίθουσες στις 29 Νοεμβρίου, από την Weird Wave, το cast απαρτίζουν οι όχι τοσο γνωστοί αλλά καλοί ηθοποιοί Marsha Timothy, Egy Fedly, Tumpal Tampubolon,Yoga Pratama, Haydar Salishz, Yayu A.W. Unru, Norman R. Akyuwen, Ruly Lubis, Satrya Ghozali, Dea Panendra, Ayez Kassar, Rita Matu Mona, Anggun Priambodo

Δείτε το trailer:

Μοιραστείτε.

About Author

Λήδα Ειρήνη Αδάμου

Χαίρετε! Με λένε Λήδα και το όνειρο μου ήταν πάντοτε να ασχοληθώ με μια κάμερα! Καθότι δε διέθετα βέβαια το ταλέντο του σκηνοθέτη, αποφάσισα να κινηθώ διαφορετικά και να ερμηνεύω αυτό που θέλει να μου δείξει ο σκηνοθέτης. Κατά την πορεία μου αυτή συνειδητοποίησα, πως η ερμηνεία ή αλλιώς η κριτική μιας ταινίας, κάθε άλλο παρά υπόθεση υποκειμενική(ανάλογα δηλαδή με την οπτική ματιά του καθενός) είναι! Υπάρχει επομένως μια κατ’ ουσία αντικειμενικότητα στο πως μπορεί να προσεγγίσει κανείς ένα φιλμ. Προσωπικά πιστεύω πως τρεις είναι οι οπτικές του: α) το βλέμμα του σκηνοθέτη β) το βλέμμα του μεμονωμένου θεατή και γ) το βλέμμα του κοινού. Συνεπώς, μόνο μέσα από τη σύνθεση των τριών αυτών οπτικών είναι, κατά τη γνώμη μου, πιθανό να προσεγγίσει κάποιος την αλήθεια, που αντανακλά μια ταινία…

Τα σχόλια έχουν κλείσει.