"Hot Summer Nights"

0

"Αν και συντετριμμένος από τον πρόσφατο θάνατο του πατέρα του, ο Daniel αποφασίζει να περάσει τις καλοκαιρινές του διακοπές στο σπίτι μιας θείας του, κάπου στο Cape Cod της Μασαχουσέτης. Εκεί θα συναντήσει τον Hunter Strawberry, έναν μικρέμπορο μαριχουάνας, με τον οποίο θα ξεκινήσουν, πλέον από κοινού, τις «μπίζνες» του «ντίλινγκ». Όλα θα κυλήσουν ρολόι για τους δύο «συνεργάτες», ώσπου ο Daniel να ερωτοχτυπηθεί από την μικρή αδερφή του υπερπροστατευτικού Hunter, McKayla…"

Σε αντίθεση μ’ όσα λέγονται και θα ειπωθούν για την σκηνοθετική απόπειρα του Elijah Bynum, το "Hot Summer Nights", «αγκαλιάζει» ιδανικά τις ζεστές καλοκαιρινές μας νύχτες, φαντάζοντας αρχικά σαν μια σύγχρονη εκδοχή του cult comedy drama "Lemon Popsicle" (1978), εμπλουτισμένη εν συνεχεία με περισσότερη δράση και μπόλικο όχι μόνο 70s, αλλά και 90s (αυτή τη φορά) ήχο!

Πέρα από την απολαυστική σύνθεση του soundtrack, το σενάριο που υπογράφει ο ίδιος ο Bynum παρουσιάζει εξίσου ενδιαφέρον όπως και το cast της ταινίας, απαρτιζόμενο από το νέο «αίμα» των Timothée Chalamet, Maika Monroe, Alex Roe, Maia Mitchell και Emory Cohen, πλαισιωμένους επίσης από τους Thomas Jane, William Fichtner και Jeanine Serralle.

Αν και η ταινία του Elijah Bynum έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ South by Southwest πρίν απο ένα χρόνο, η Α24 καθυστέρησε πολύ την κυκλοφορία του, κάτι που αν μη τι άλλο μαρτυρά έλλειψη πίστης στο φίλμ, που θα κυκλοφορήσει στις ελληνικές κινηματογραφικές αίθουσες στις 2 Αυγούστου.

Δείτε το trailer:

Μοιραστείτε.

About Author

Λήδα Ειρήνη Αδάμου

Χαίρετε! Με λένε Λήδα και το όνειρο μου ήταν πάντοτε να ασχοληθώ με μια κάμερα! Καθότι δε διέθετα βέβαια το ταλέντο του σκηνοθέτη, αποφάσισα να κινηθώ διαφορετικά και να ερμηνεύω αυτό που θέλει να μου δείξει ο σκηνοθέτης. Κατά την πορεία μου αυτή συνειδητοποίησα, πως η ερμηνεία ή αλλιώς η κριτική μιας ταινίας, κάθε άλλο παρά υπόθεση υποκειμενική(ανάλογα δηλαδή με την οπτική ματιά του καθενός) είναι! Υπάρχει επομένως μια κατ’ ουσία αντικειμενικότητα στο πως μπορεί να προσεγγίσει κανείς ένα φιλμ. Προσωπικά πιστεύω πως τρεις είναι οι οπτικές του: α) το βλέμμα του σκηνοθέτη β) το βλέμμα του μεμονωμένου θεατή και γ) το βλέμμα του κοινού. Συνεπώς, μόνο μέσα από τη σύνθεση των τριών αυτών οπτικών είναι, κατά τη γνώμη μου, πιθανό να προσεγγίσει κάποιος την αλήθεια, που αντανακλά μια ταινία…

Τα σχόλια έχουν κλείσει.