«Godard Mon Amour”

0

«Ο Jean Luc είναι ένας ταλαντούχος σκηνοθέτης, ο οποίος βρίσκεται, γύρω στα τέλη των επαναστατημένων sixties, στο απόγειο της καριέρας του. Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της νέας του ταινίας, La chinoise, ερωτεύεται κεραυνοβόλα την πρωταγωνίστρια του φιλμ, Anne. To love story τους εξελίσσεται τόσο ραγδαία, φτάνοντας τους μάλιστα πολύ σύντομα ως και τα σκαλιά της εκκλησίας, δίχως η Anne να προλάβει καν να αντιληφθεί τις «ιδιορρυθμίες» του αγαπημένου της, η προσωπικότητα του οποίου δείχνει να αμφιταλαντεύεται μεταξύ της φήμης που απολαμβάνει ως «καριερίστας» σκηνοθέτης και της «ιδιότυπης» επαναστατικής ιδεολογίας του, που προσπαθεί με πάθος να αναπαράγει μέσω της τέχνης του…”

H πραγματική ιστορία αγάπης του Jean Luc Godard, μιας από τις αξιοσημείωτες φιγούρες του Γαλλικού νέου κύματος στον κινηματογράφο (γνωστό και κίνημα French Nouvelle Vague), με την κατά 17 έτη νεότερη γυναίκα του και πρωταγωνίστρια στην ταινία του, «Η Κινέζα”, Anne Wiazemsky παίρνει «σάρκα και οστά» με την σκηνοθετική απόπειρα του Michel Hazanavicius (“The artist”) στο φίλμ που αρχικά είχε τον τίτλο «Le Redoutable”.

Να σημειώσουμε εδώ πως η ταινία μιμείται εσκεμμένα, το στυλ της «Κινέζας” του Godard, προκείμενου να αναδείξει πιθανόν πόσο σχετικό (ως αυτοβιογραφικό) είναι το «Le Redoutable” με τη ζωή του και το έργο του «στρατευμένου» (κατά τον δικό του μοναδικό τρόπο) αυτού σκηνοθέτη. Το σενάριο εξάλλου υπογράφει, από κοινού με το Hazanavicius, η ίδια η (πρόσφατα αποθανούσα) Αnne Wiazemsky.

Στο «Godard Mon Amour” πρωταγωνιστούν οι Louis Garrel («The Dreamers”), Stacy Martin («Nymphomaniac”), Berenice Belo, Micha Lescot και Gregory Gadebois

To φίλμ «Godard Mon Amour” θα κυκλοφορήσει στις ελληνικές κινηματογραφικές αίθουσες στις 7 Ιουνίου…

Δείτε το trailer:

 

"Godard Mon Amour"

Μοιραστείτε.

About Author

Λήδα Ειρήνη Αδάμου

Χαίρετε! Με λένε Λήδα και το όνειρο μου ήταν πάντοτε να ασχοληθώ με μια κάμερα! Καθότι δε διέθετα βέβαια το ταλέντο του σκηνοθέτη, αποφάσισα να κινηθώ διαφορετικά και να ερμηνεύω αυτό που θέλει να μου δείξει ο σκηνοθέτης. Κατά την πορεία μου αυτή συνειδητοποίησα, πως η ερμηνεία ή αλλιώς η κριτική μιας ταινίας, κάθε άλλο παρά υπόθεση υποκειμενική(ανάλογα δηλαδή με την οπτική ματιά του καθενός) είναι! Υπάρχει επομένως μια κατ’ ουσία αντικειμενικότητα στο πως μπορεί να προσεγγίσει κανείς ένα φιλμ. Προσωπικά πιστεύω πως τρεις είναι οι οπτικές του: α) το βλέμμα του σκηνοθέτη β) το βλέμμα του μεμονωμένου θεατή και γ) το βλέμμα του κοινού. Συνεπώς, μόνο μέσα από τη σύνθεση των τριών αυτών οπτικών είναι, κατά τη γνώμη μου, πιθανό να προσεγγίσει κάποιος την αλήθεια, που αντανακλά μια ταινία…

Τα σχόλια έχουν κλείσει.