"El Aviso"

0

"Ο Jon είναι ένας ιδιοφυής μαθηματικός, που διακατέχεται από εμμονές με τις αριθμητικές προόδους, τις οποίες συσχετίζει κατά ένα παράδοξο μεν, μα μοναδικό δε τρόπο με την ίδια του τη ζωή. Κατά πολλούς ο Jon είναι έτσι, αν όχι διανοητικά άρρωστος, ένα βήμα πριν την σχιζοφρένεια. Όταν αυτός και ο κολλητός του φίλος David θα επισκεφτούν ένα εικοσιτετράωρο βενζινάδικο, η τραγική απόπειρα δολοφονίας του κολλητού του θα λάβει, σε κείνο το μέρος, χώρα. Κυριευόμενος τότε από τύψεις, ο Jon, θα προσπαθήσει να ερμηνεύσει το άτυχο συμβάν με βάση μια μαθηματική ακολουθία. Εντωμεταξύ δέκα χρόνια αργότερα, ο δεκάχρονος Nico λαμβάνει ένα απειλητικό γράμμα, που τον προειδοποιεί ότι η ζωή του βρίσκεται σε κίνδυνο. Κανείς δεν τον πιστεύει ενώ ο μόνος του σύμμαχος είναι ένας άγνωστος, που εμφανίζεται ξαφνικά από το πουθενά…"

Η Film Factory Entertainment παρουσιάζει το "Εl Aviso" του Ισπανού σκηνοθέτη Daniel Calparsoro, το οποίο είναι πολλά παραπάνω από μια ακόμη ταινία, η οποία αναλύει το «χιλιοειπωμένο», σε προγενέστερα φιλμ, «φαινόμενο της πεταλούδας»…

Το "El Aviso" είναι συνεπώς ένα καλοφτιαγμένο psychological thriller, που θίγει μεν ευφυώς το ζήτημα της μετενσάρκωσης αλλά δεν καταφέρνει βέβαια να φτάσει στον πολλά υποσχόμενο σεναριακό «στόχο» μια ιδιοφυούς ανάλυσης του «butterfly effect», παρ’ όλο που εξ αρχής υπάρχουν σαφή δείγματα, πως θα μπορούσε…

Τo cast απαρτίζουν οι Raul Alevalo, Belen Cuesta, Aitor Luna και Hugo Arbues ενώ το σενάριο υπογράφουν το ντουέτο των Jorge Guerricaechevarría και Chris Sparling

Το "Μυστικό της Πεταλούδας", όπως μεταφράζεται στα ελληνικά το "El Aviso" του Calparsoro, θα κυκλοφορήσει στις δικές μας κινηματογραφικές αίθουσες στις 26 του Ιούλη…

Δείτε το trailer:

Μοιραστείτε.

About Author

Λήδα Ειρήνη Αδάμου

Χαίρετε! Με λένε Λήδα και το όνειρο μου ήταν πάντοτε να ασχοληθώ με μια κάμερα! Καθότι δε διέθετα βέβαια το ταλέντο του σκηνοθέτη, αποφάσισα να κινηθώ διαφορετικά και να ερμηνεύω αυτό που θέλει να μου δείξει ο σκηνοθέτης. Κατά την πορεία μου αυτή συνειδητοποίησα, πως η ερμηνεία ή αλλιώς η κριτική μιας ταινίας, κάθε άλλο παρά υπόθεση υποκειμενική(ανάλογα δηλαδή με την οπτική ματιά του καθενός) είναι! Υπάρχει επομένως μια κατ’ ουσία αντικειμενικότητα στο πως μπορεί να προσεγγίσει κανείς ένα φιλμ. Προσωπικά πιστεύω πως τρεις είναι οι οπτικές του: α) το βλέμμα του σκηνοθέτη β) το βλέμμα του μεμονωμένου θεατή και γ) το βλέμμα του κοινού. Συνεπώς, μόνο μέσα από τη σύνθεση των τριών αυτών οπτικών είναι, κατά τη γνώμη μου, πιθανό να προσεγγίσει κάποιος την αλήθεια, που αντανακλά μια ταινία…

Τα σχόλια έχουν κλείσει.