«Contratiempo»

0

«O νεαρός επιχειρηματίας, Andrian Doria, ξυπνάει σ’ ένα δωμάτιο ξενοδοχείου με το νεκρό σώμα της ερωμένης του, Laura Vidal, στο πλάι του. Δηλώνοντας αθώος για το φόνο, προσλαμβάνει την δικηγόρο Virginia Goodman για την υπεράσπιση του. Όλα όμως θα ανατραπούν με την εμφάνιση ενός απρόσμενου μάρτυρα…»

O Καταλανός Oriol Paulo (“El Cuerpo”), αναπαράγοντας το κλασικό του προσωπικό στυλ, σκηνοθετεί την αφηγηματική ταινία «Contratiempo» («The Invisible Guest»), που απλώνεται με flashback, και μπερδεύοντας την αλήθεια με το ψέμα, προσπαθεί να σε βάλει σε διαδικασία εγρήγορσης, καίγοντας σου κυριολεκτικά το μυαλό…

Η παράνομη σχέση των Andrian και Laura εξελίσσεται σε πραγματικό θρίλερ, όταν οι ίδιοι συγκαλύπτουν ένα ατύχημα που θα τους συμβεί, κατά το οποίο ένα νεαρό παιδί χάνει τη ζωή του. Βουτηγμένοι μέσα στην μυστικοπάθεια τους, οι δύο εραστές θα συνεχίσουν το επικίνδυνο αυτό παιχνίδι, εως ότου ένας από τους δύο να βρεθεί με τη σειρά του νεκρός…

Oι παραγωγοί Mercedes Gamero, Mikel Lejarza και Sofia Fabregas δινουν τα ρέστα τους στο εν λόγω αυτό θρίλερ μυστηρίου, ονόματι «Contratiempo» («Αόρατος επισκέπτης»),με τη ψυχρή φωτογραφία του Xavi Gimenez (Agora) να κλέβει την παράσταση..

Τη σκηνοθεσία πάλι, καθώς και το σενάριο, υπογράφει, όπως προείπαμε, ο γνωστός από το «El Cuerpo», Oriol Paulo.

Πρωταγωνιστούν οι ηθοποιοί Mario Casas, Jose Coronado, Barbara Lennie, Ana Wagener, Franscescorella, PacoTous, Inigo Gastesi, David Selvas

Το «Contratiempo» με τις καλές κριτικές, θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα στις 20 Ιουλίου, με τον τίτλο «Αόρατος Επισκέπτης».

Δείτε το trailer:

Μοιραστείτε.

About Author

Λήδα Ειρήνη Αδάμου

Χαίρετε! Με λένε Λήδα και το όνειρο μου ήταν πάντοτε να ασχοληθώ με μια κάμερα! Καθότι δε διέθετα βέβαια το ταλέντο του σκηνοθέτη, αποφάσισα να κινηθώ διαφορετικά και να ερμηνεύω αυτό που θέλει να μου δείξει ο σκηνοθέτης. Κατά την πορεία μου αυτή συνειδητοποίησα, πως η ερμηνεία ή αλλιώς η κριτική μιας ταινίας, κάθε άλλο παρά υπόθεση υποκειμενική(ανάλογα δηλαδή με την οπτική ματιά του καθενός) είναι! Υπάρχει επομένως μια κατ’ ουσία αντικειμενικότητα στο πως μπορεί να προσεγγίσει κανείς ένα φιλμ. Προσωπικά πιστεύω πως τρεις είναι οι οπτικές του: α) το βλέμμα του σκηνοθέτη β) το βλέμμα του μεμονωμένου θεατή και γ) το βλέμμα του κοινού. Συνεπώς, μόνο μέσα από τη σύνθεση των τριών αυτών οπτικών είναι, κατά τη γνώμη μου, πιθανό να προσεγγίσει κάποιος την αλήθεια, που αντανακλά μια ταινία…