"Children Act"

0

"Η Fiona Mei είναι μια ανώτατη δικαστής από το Λονδίνο, η οποία λαμβάνει καίριες αποφάσεις, σταθμίζοντας αξίες (που αφορούν ηθικού τύπου διλήμματα) με ζητήματα κοινής λογικής, που ταλανίζουν τους καθημερινούς Βρετανούς πολίτες. Ενώ η πλάστιγγα, στις περισσότερες των περιπτώσεων, δείχνει να γέρνει προς την οδό της λογικής, η Fiona θα αναλάβει την υπόθεση του Adam, ενός δεκαεφτάχρονου χαρισματικού νεαρού, ο οποίος πάσχει από λευχαιμία και ως «μάρτυρας του Ιαχωβά», αρνείται να την μετάγγιση αίματος που του προτείνουν οι γιατροί, προκειμένου να σώσει τη ζωή του. Ταυτόχρονα η ζωή της Fiona, συνταράσσεται από τον επερχόμενο χωρισμό της με τον επί πολλά έτη σύζυγο της. Τα δύο «μέτωπα», που της ανοίγονται ξαφνικά, θα την κάνουν να αναθεωρήσει τον τρόπο με τον οποίο λάμβανε τις δικαστικές (και όχι μόνο) αποφάσεις της μέχρι στιγμής.."

Το Art House (&international) drama του Richard Eyre ("Notes on a Scandal") είναι από τις καλύτερες προτάσεις να αποχαιρετήσουμε το φετινό καλοκαίρι…

Με πλάνα από την συννεφιασμένη Αγγλία (συγκεκριμένα από το Λονδίνο και το Νιούκαστλ), το "Children Act" διαθέτει μια αρκούντως «μελαγχολική» ατμόσφαιρα, που ταιριάζει γάντι στις περιπτώσεις που το συναίσθημα βρίσκεται απέναντι στην λογική, και τούμπαλιν…

Στην ταινία πρωταγωνιστούν οι Emma Thompson, Fionn Whitehead, Stanley Tucci και Ben Chaplin.

Το "Children Act" θα προβληθεί στις κινηματογραφικές αίθουσες της χώρας, την Πέμπτη 30 Αυγούστου…

Δείτε το trailer:

Μοιραστείτε.

About Author

Λήδα Ειρήνη Αδάμου

Χαίρετε! Με λένε Λήδα και το όνειρο μου ήταν πάντοτε να ασχοληθώ με μια κάμερα! Καθότι δε διέθετα βέβαια το ταλέντο του σκηνοθέτη, αποφάσισα να κινηθώ διαφορετικά και να ερμηνεύω αυτό που θέλει να μου δείξει ο σκηνοθέτης. Κατά την πορεία μου αυτή συνειδητοποίησα, πως η ερμηνεία ή αλλιώς η κριτική μιας ταινίας, κάθε άλλο παρά υπόθεση υποκειμενική(ανάλογα δηλαδή με την οπτική ματιά του καθενός) είναι! Υπάρχει επομένως μια κατ’ ουσία αντικειμενικότητα στο πως μπορεί να προσεγγίσει κανείς ένα φιλμ. Προσωπικά πιστεύω πως τρεις είναι οι οπτικές του: α) το βλέμμα του σκηνοθέτη β) το βλέμμα του μεμονωμένου θεατή και γ) το βλέμμα του κοινού. Συνεπώς, μόνο μέσα από τη σύνθεση των τριών αυτών οπτικών είναι, κατά τη γνώμη μου, πιθανό να προσεγγίσει κάποιος την αλήθεια, που αντανακλά μια ταινία…

Τα σχόλια έχουν κλείσει.