Κριτική: «Valerian and the City of a Thousand Planets»

0

O Valerian και η Laureline έχουν αναλάβει την επικίνδυνη αποστολή να σώσουν το σύμπαν από μια άγνωστη απειλή. Κατά την διάρκεια λοιπόν του καίριου αυτού έργου τους στον γαλαξία Alpha, θα συνειδητοποιήσουν ότι η απειλή είναι πολύ πιο συγκεκριμένη απ’ όσο νόμιζαν και πιθανόν να προέρχεται από τους ίδιους τους κόλπους των ανθρώπων, από τους οποίους οι ίδιοι δέχονται εντολές…

Κριτική: "Valerian and the City of a Thousand Planets"

Ο Luc Besson («Fifth Element», «Lucy») μεταφέρει στην κινηματογραφική οθόνη το πρωτοποριακό graphic novel των Pierre Christin και Jean Claud Mezieres, «Valerian and Laureline» και τα καταφέρνει μια χαρά στο εν λόγω εγχείρημα. Σκηνοθετικά πάντα…

Κριτική: "Valerian and the City of a Thousand Planets"

Καθώς λοιπόν όλοι γνωρίζουμε πως τίποτα δεν είναι τέλειο, έτσι και το «Valerian and the City of a Thousand Planets» είναι μεν μια οπτικά υπέροχη sci-fi παραγωγή, που στερείται δε, περιεχομένου. Αναρωτιέται κανείς στο σημείο αυτό αν οι συντελεστές δώσαν όλο τους το «είναι» στη σκηνοθεσία, με αποτέλεσμα να έχουν αμελήσει πλήρως το σενάριο…

Κριτική: "Valerian and the City of a Thousand Planets"

Παρ’όλο που η πλοκή λοιπόν παρουσιάζει «ψήγματα» ενδιαφέροντος, με τα ουράνια πλάσματα των Pearls να διεκδικούν την αποκατάσταση της «ειρήνης» στο διαγαλαξιακό σύμπαν, ύστερα από την καταστροφή του πλανήτη τους, ονόματι Mul, τους Omelites να έχουν αναπτύξει μια κοινωνία βασισμένη στη χρήση προηγμένης πληροφορικής και τα λοιπά όντα να συνεργάζονται αρμόνικα για τη διατήρηση της αρμονίας στο σύμπαν, την οποία το ίδιο το «σύστημα» απειλεί, η αποστολή των Valerian και Laureline σκιαγραφείται με τόσο «ανόητο» τρόπο, ο οποίος προφανώς οφείλεται κατά ένα μεγάλο βαθμό και στην έλλειψη «ουσιαστικής» χημείας των πρωταγωνιστών, όχι μεταξύ τους, αλλά με τον κινηματογραφικό φακό…

Κριτική: "Valerian and the City of a Thousand Planets"

Όπως έχει το πράγμα δηλαδή, μπορεί από τη μια το διαπεραστικό βλέμμα του Dane DeHaan (σε συνδυασμό με την βαριά του φωνή), να τον καθιστούν πολλές φορές πιο κούκλο και από την κούκλα, Cara Delevigne. Τίποτα απ’ αυτά όμως, ούτε καν το love story που αναπτύσσεται μεταξύ των δύο πρωταγωνιστών, βασική και καλά κινητήριος δύναμη της σημαντικότατης αποστολής που έχουν αναλάβει o Valerian και η Laureline, μπορεί να σώσει την ταινία από τις επιεικώς μέτριες ερμηνείες του εν λόγω «ζεύγους».

Κριτική: "Valerian and the City of a Thousand Planets"

H Rihanna πάλι ανταποκρίνεται επάξια στον ρόλο της (όσο μπορεί τουλάχιστον), αφήνοντας μια καλή αίσθηση για την κινηματογραφική της αυτή απόπειρα, αν και αποδεικνύεται κάπως γραφική, υποδυόμενη εξ ‘ολοκλήρου τον εαυτό της…

Στη σκηνοθεσία και το σενάριο βρίσκεται οLuc Besson («The Fifth Element», «Léon: The Professional»), ο οποίος εκτελεί και χρέη παραγωγού μέσα απο την εταιρεία του EuropaCorp.

Στους πρωταγωνιστικούς χαρακτήρες του Valerian και της Laureline βρίσκονται οι Dane DeHaan (The Amazing Spider-Man 2, Chronicle) και Clara Delevingne (Anna Karenina) αντίστοιχα, ενώ ο Clive Owen («Children of Men», «The Knick») υποδύεται τον Διοικητή τους, Arün Filitt. Πρωταγωνιστούν επίσης οι John Goodman, Ethan Hawke, και Rutger Hauer.

Το «Valerian and the City of a Thousand Planets» προβάλλεται από τις 31 Αυγούστου στους ελληνικούς κινηματογράφους.

Δείτε το trailer:

7.0 Awesome
  • Σκηνοθεσία 8
  • Σενάριο 6
  • Ερμηνείες 5.5
  • Παραγωγή 8.5
  • Κριτική Χρηστών (0 Ψήφισαν) 0
Μοιραστείτε.

About Author

Λήδα Ειρήνη Αδάμου

Χαίρετε! Με λένε Λήδα και το όνειρο μου ήταν πάντοτε να ασχοληθώ με μια κάμερα! Καθότι δε διέθετα βέβαια το ταλέντο του σκηνοθέτη, αποφάσισα να κινηθώ διαφορετικά και να ερμηνεύω αυτό που θέλει να μου δείξει ο σκηνοθέτης. Κατά την πορεία μου αυτή συνειδητοποίησα, πως η ερμηνεία ή αλλιώς η κριτική μιας ταινίας, κάθε άλλο παρά υπόθεση υποκειμενική(ανάλογα δηλαδή με την οπτική ματιά του καθενός) είναι! Υπάρχει επομένως μια κατ’ ουσία αντικειμενικότητα στο πως μπορεί να προσεγγίσει κανείς ένα φιλμ. Προσωπικά πιστεύω πως τρεις είναι οι οπτικές του: α) το βλέμμα του σκηνοθέτη β) το βλέμμα του μεμονωμένου θεατή και γ) το βλέμμα του κοινού. Συνεπώς, μόνο μέσα από τη σύνθεση των τριών αυτών οπτικών είναι, κατά τη γνώμη μου, πιθανό να προσεγγίσει κάποιος την αλήθεια, που αντανακλά μια ταινία…

Τα σχόλια έχουν κλείσει.